آسمان من...

خنده ات

دیده ام  را بهار!


آغوشت

تنم را ظهر داغ تابستان


گریه ات

روحم را پائیز


و نبودت

روزگارم را زمستان خواهد کرد

.

.

.

 به تمام پیامبری ات

 ایمان آورده ام  پادشاه  فصل ها...







 مرگ و زندگی ام


 در نگاه تو خلاصه میشود

.

.

.

چشم های تو


 هر دو جهان من است





امشب


 شعری  برایت خواهم سرود


 شعری از جنس گیسوانت


 که به ماه پیوندش زده ای


 تو را که دارم


 آسمان مال من است


 شب مال من است


روز مال من است


چقدر  احساس خدایی میکنم این روزها...


نظرات 4 + ارسال نظر
پگاه چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ

چشم های تو هر دو جهان من است عالی بود.
دلم می خواست جمله قبلیش هم همین قدر ناب و خلاقانه می بود.

اوکی

درستش میکنم
باز نظرتو بگو

مرسی

رازگل دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

ها؟؟؟ چرا کله پا شدی تو؟؟؟

رازگل چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ

نمیدونم منم
دختره خل

رقصنده پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ http://sh-gh.blogfa.com

چشم های تو
هر دو جهان من است ...





فوق العاده بود...
بهترین کاری که ازت شنیدم....



قربون شوما....ایول دارم پس ... هوم

فقط وقتشو زیاد کنید

منتظر کارهای فوق العاده هم از شوما هشتیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد