باور کن...

باور کن

باور کن از روزی که تو را دیده ام

فرصت نوشتن نداشته ام

حتی برای یک لحظه

...باور کن عزیزم

نمی توانم لحظه ای از تو چشم بردارم

من تو را باور کرده ام

باور کن

باور کن عزیزم

تمام قول و قرارهایم را خوب به یاد دارم

خانه ای برایت خواهم ساخت پر از تابلوهای زیبای تو بر قامت دیوارهایش

شمعدانی های قرمز را نیز به عشق تو آب خواهم داد

عزیزم

باور کن دوستت دارم


نظرات 3 + ارسال نظر
نادم چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:04 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

کاش می دانستی آنچه نمی گویی... روزی برای من حسرت و برای تو پشیمانی به یادگار خواهد گذاشت! کاش می دانستی ...تا ابد در حسرت نگفته هایت می مانم!

راضیه چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:35 ب.ظ

راضیه چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:36 ب.ظ

من دوست داشتنت رو فریاد میزنم تا همه عالم اینو بفهمنننننننننننننننننننننننننن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد